söndag 22 juni 2014

Midsommarhelgen

Har inte riktigt hunnit blogga i helg, men hoppas att alla hade en fin midsommar!
På fredag hann jag med långlänk, kvalitetstid med mommo o moffa haha o på kvällen var släktet o Ben här o äta. For sen senare vidare till en villa i Bosund. Där var en hel massa folk o vi bada bastu, simma, åt gott, skratta o prata. Sov sen där o kom hem en 1tiden på lördag. Verkligen en toppenkväll/natt/dag!
På lördag for jag ut på en länk med pappa o på kvällen fick vi gäster så jag var hemma o åt god mat med alla o var sen resten av kvällen med Ben. Riktigt mysig kväll!
Denna dag har jag endast kollat film haha o nu kilar jag iväg till gymmet o sen till villan.
 Har konstigt nog int fota nå i helg så haha ni får bara en gammal selfie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar